Dermalogica

ACNE BIJ VOLWASSENEN

JONGE HUID

ANTI-AGING

HYPERPIGMENTATIE

ALLE HUIDTYPEN

RODE & GEVOELIGE HUID

EEN GEZONDE HUID STAAT VOOROP BIJ DERMALOGICA!

Wanneer je huid in aanraking komt met de producten van Dermalogica gebeurt er iets heel bijzonders! Al ruim 30 jaar zetten zij zich in om de beste producten te kunnen ontwikkelen. De producten bevatten enkel hoogwaardige ingrediënten waarvan is bewezen dat zij bijdragen aan het verkrijgen van een gezonde huid. Dermalogica is opgericht in 1986 door Jane Wurwand. Haar visie was meteen duidelijk: Ze wilde producten die de huid verbeteren en gezond maken, zonder irriterende stoffen en ingrediënten die de huid kunnen verstoppen en puistjes kunnen veroorzaken. De producten van Dermalogica worden in Amerika geproduceerd.

Is het je al opgevallen dat de producten van Dermalogica nooit in een potje zitten? Dit is niet zonder reden. Door de producten te verpakken in een tube óf pompsysteem komt er geen zuurstof in aanraking met de werkzame stoffen uit het product. Hierdoor blijft de werking optimaal behouden!

ACNE BIJ VOLWASSENEN

ANTI-AGING

ALLE HUIDTYPEN

JONGE HUID

HYPERPIGMENTATIE

RODE & GEVOELIGE HUID

Producten 1-18 van 19

Van hoog naar laag sorteren
Pagina
per pagina

Dermalogica producten voor een gezonde huid

Dermalogica onderscheidt zich van andere merken doordat het zich volledig focust op de meest effectieve en innovatieve formules. Elk ingrediënt moet van toegevoegde waarde aan de huid zijn. Ingrediënten zoals parfum, lanoline en gedenatureerde alcohol zal je dus niet terugvinden in Dermalogica producten. Ook wil het merk het niveau van schoonheidsspecialisten en cosmetische producten verhogen. Veel van de crèmes en serums zijn zogeheten cosmeceuticals: een combinatie tussen cosmetica en farmaceutica. Ze hebben huidverbeterende ingrediënten die zorgen voor een gezonde huid. Het merk ontwikkelt de formules in een eigen onderzoeksinstituut. Met Dermalogica kopen mensen dus échte kwaliteit!

Het begin van een huidrevolutie

Jane Wurwand is de oprichter van Dermalogica. De geboren Britse is een gecertificeerde huidtherapeut. Toen ze in 1983 naar de Verenigde Staten emigreerde, kwam ze in een totaal andere wereld van beauty en verzorging terecht. Ze ontdekte dat er daar geen vervolgopleidingen bestonden voor gezicht- en lichaamsbehandelingen. Ook was er vrijwel geen gelijkwaardige opleiding zoals zij die in Engeland had genoten. Daarom richtte ze samen met haar man het International Dermal Institute (IDI) op. Hier konden gediplomeerde schoonheidsspecialisten hun kennis vergroten. Inmiddels is het uitgegroeid tot één van de beste postgraduate opleidingen voor schoonheidsspecialisten. Wereldwijd zijn er ruim 40 vestigingen. Opleiding en innovatie zijn dus nauw verbonden met het merk.

De geboorte van een nieuw merk

Na de oprichting van het opleidingsinstituut zocht Jane Wurwand naar goede producten die pasten bij haar lessen én bij haar eigen gevoelige huid. Ze kwam erachter dat nagenoeg alle producten waren gericht op beauty in plaats van huidverbetering. Hierdoor zaten er soms ingrediënten in die de huid kunnen irriteren of verstoppen. Daarom besloot ze zelf producten te ontwikkelen. In 1986 was Dermalogica geboren. Haar visie was duidelijk: producten die de huid verbeteren en gezond maken. Daarnaast vond ze dat de producten alleen verkocht mochten worden door gediplomeerde schoonheidsspecialisten, die hun vervolgopleiding bij het IDI hadden gevolgd. Daarmee introduceerde Jane een nieuw element in de branche: de gespecialiseerde kennis van de professionele huidexpert.

Effectieve formules zonder schadelijke ingrediënten

Huidverbetering en échte resultaten, dat is wat telt. Een gezonde huid begint bij het gebruiken van hoogwaardige ingrediënten. Dermalogica producten bevatten geen ingrediënten zoals minerale oliën, gedenatureerde alcohol, synthetische kleurstoffen en parfum. Deze stoffen kunnen de huid irriteren, verstoppen en uitdrogen. Alleen ingrediënten met een positief effect op de huid komen in de formule terecht. Daarbij wordt er niet getest op dieren en zijn bijna alle producten vegan. Het merk denk niet alleen goed na over de formule, maar ook over de productverpakking. In een (doorzichtig) potje vervliegt de effectiviteit van ingrediënten zoals vitamine C. Daarom zitten de producten in een pompje of tube.

Ontdek de productlijnen

  • Dermalogica Clear Start: deze lijn is speciaal ontwikkeld voor het bestrijden van onzuiverheden bij jongeren. De formules zijn mild voor de huid om uitdroging te voorkomen. Eén van de bestsellers uit deze lijn is de Clear Start Breakout Clearing Foaming Wash.
  • Dermalogica AGE Smart: met deze lijn pak je de veroorzakers van huidveroudering aan. Door het gebruik van deze producten krijg je een strakkere, stevigere en gezondere huid. Uit deze lijn is de Dynamic Skin Recovery zeer populair!
  • Dermalogica UltraCalming: deze producten bieden dé oplossing voor een gevoelige huid. De formules kalmeren en verzachten de huid. Roodheid en irritaties verminderen. Ook versterkt het de huidbarrière om gevoeligheid tegen te gaan. Probeer bijvoorbeeld de UltraCalming Barrier Repair.

Dermalogica bestellen voor jouw huid

Twijfel je er nog over om Dermalogica te kopen? Laat je overtuigen door de ruim 100.000 schoonheidsspecialisten wereldwijd die kiezen voor het merk. Niet alleen voor in de salon, maar ook voor hun eigen huid. Hieronder zijn meer dan 500 huidspecialisten in de Benelux. Daarbij kun je bij ons veel producten van Dermalogica bestellen in een kleine reisverpakking, zodat je het even kan uitproberen. Ook kunnen onze beauty adviseurs je producten aanbevelen die bij jouw huid passen. Het merk heeft producten voor alle soorten huiden en huidproblemen, waaronder acne, couperose, rosacea en pigmentvlekken. Zo kun je de producten van Dermalogica kopen met een gerust hart! Je kunt Dermalogica gemakkelijk bestellen bij Beautyfashionshop.
Trustmark

4.58

Zeer goed