Veelgestelde vragen

Wat zijn de verzendkosten?

De standaard verzendkosten bedragen €3,95. De verzending is gratis bij een bestelwaarde vanaf €50,-. Dit geldt voor:

Nederland en Duitsland.

De standaard verzendkosten bedragen €4,95. De verzending is gratis bij een bestelwaarde vanaf €50,-. Dit geldt voor:

België, Oostenrijk en Verenigd Koninkrijk.

De standaard verzendkosten bedragen €5,95. De verzending is gratis bij een bestelwaarde vanaf €50,-. Dit geldt voor:

Zwitserland (houd bij Zwitserland rekening met tolkosten).

De standaard verzendkosten bedragen €5,95. De verzending is gratis bij een bestelwaarde vanaf €100,-. Dit geldt voor:

Albanië, Andorra, Bulgarije, Denemarken, Estland, Finland, Frankrijk, Griekenland, Hongarije, Ierland, IJsland, Italië, Kroatië, Letland, Liechtenstein, Litouwen, Luxemburg, Malta, Monaco, Noord-Macedonië, Noorwegen, Oekraïne, Polen, Portugal, Roemenië, San Marino, Slovenië, Slowakije, Spanje en Zweden.

HEB IK EEN ACCOUNT NODIG OM TE KUNNEN BESTELLEN?

  • Je hebt geen account nodig om een bestelling op Beautyfashionshop te plaatsen.
  • Het is namelijk mogelijk om als gast te bestellen.
  • Wel brengt een account voordelen met zich mee, zoals Beauty Points, waarmee je korting kan krijgen.

WAT ZIJN BEAUTY POINTS?

  • Beauty Points zijn spaarpunten die je ontvangt bij elke bestelling als je een account hebt.
  • Bekijk voor meer informatie de Beauty Points pagina.

WANNEER WORDT MIJN BESTELLING VERZONDEN?

  • Bestellingen worden zo snel mogelijk verstuurd.
  • Mocht een product bij ons niet voorradig zijn, dan wordt het diezelfde dag nog besteld bij de leverancier.
  • Het product wordt zo snel mogelijk naar je verstuurd.
  • Dit kan enkele dagen duren.

WANNEER ONTVANG IK MIJN FACTUUR?

  • De factuur wordt naar het door jou opgegeven e-mailadres verstuurd, zodra de bestelling verzonden is.

HOE KAN IK EEN KORTINGSCODE GEBRUIKEN?

Newsletter Giftset

  • Voeg de Giftset toe aan je winkelmand.
  • Voer de bijbehorende kortingscode in op de afrekenpagina.
  • Klik op ‘Kortingscode toepassen’.
  • Het bedrag van de Giftset wordt automatisch van het totaalbedrag afgehaald.
  • Het is niet mogelijk om meerdere kortingscodes toe te passen.

Kortingscodes

  • Voer de kortingscode in op de afrekenpagina.
  • Klik op ‘Kortingscode toepassen’.
  • De korting wordt automatisch van het totaalbedrag afgehaald.
  • Het is niet mogelijk om meerdere kortingscodes toe te passen.

KAN EEN KORTINGSCODE NA HET PLAATSEN VAN EEN BESTELLING ALSNOG TOEGEPAST WORDEN?

  • Het is helaas niet mogelijk om na het afronden van de bestelling alsnog een kortingscode toe te passen.
  • Dit geldt voor alle kortingscodes, zoals voor de kortingscodes vanuit de nieuwsbrief en voor de giftcodes.

WAAR NAARTOE WORDT MIJN BESTELLING VERZONDEN?

  • De bestelling wordt verzonden naar het door jou opgegeven verzendadres.
  • Het is helaas niet mogelijk om de bestelling naar een postbus te versturen.
  • Wanneer het factuuradres afwijkt van het verzendadres, zet dan op de afrekenpagina het vinkje bij de optie ‘Factuur- en verzendadres zijn hetzelfde’ uit.
  • Vul vervolgens het gewenste factuuradres in.

WAT MOET IK DOEN ALS IK MIJN ADRES VERKEERD HEB INGEVULD?

  • De bezorggegevens kunnen gewijzigd worden via bezorgdienst.
  • Wij adviseren je de bestelling te laten bezorgen op een afhaalpunt.
  • Haal je de bestelling niet op binnen de afhaaltermijn van het afhaalpunt, dan wordt deze automatisch naar ons geretourneerd.
  • Wij sturen je een bevestigingsmail nadat wij de bestelling hebben ontvangen.
  • Je ontvangt het betaalde bedrag binnen 7 werkdagen op je rekening.

IK HEB GEEN BEVESTIGINGSMAIL ONTVANGEN?

  • Binnen enkele minuten na het afronden van de bestelling ontvang je een bevestiging per mail.
  • Heb je geen bevestigingsmail ontvangen, controleer dan je spambox.

KAN IK MIJN BESTELLING ANNULEREN?

  • Bestellingen kunnen geannuleerd worden als deze nog niet bevestigd en betaald zijn.
  • Neem voor het annuleren contact op met de klantenservice.
  • Bestellingen die al bevestigd en/of betaald zijn, kunnen niet geannuleerd worden.
  • Wil je een bestelling toch annuleren, wacht dan op de postbezorger en geef aan dat je de bestelling wil weigeren.
  • De postbezorger kan de bestelling kosteloos naar ons retourneren.
  • Wij sturen je een bevestigingsmail nadat wij de bestelling hebben ontvangen.
  • Je ontvangt het betaalde bedrag binnen 7 werkdagen op je rekening.

WAT GEBEURT ER MET MIJN BESTELLING ALS IK NIET THUIS BEN?

  • De bestelling wordt dan bij de buren geleverd, het wordt bij een afhaalpunt geleverd of er wordt een nieuw aflevermoment voorgesteld.
  • De bezorgdienst brengt je hiervan op de hoogte.

HOE WERKT EEN BURENLEVERING?

  • Wanneer je niet thuis bent op het aflevermoment, kan de bestelling bij de buren afgeleverd worden.
  • De buren tekenen voor ontvangst.
  • Jij ontvangt hierover een bericht van de bezorger.

WAT MOET IK DOEN WANNEER MIJN PAKKET ZOEK RAAKT?

  • Wanneer je bestelling verstuurd wordt, ontvang je een e-mail met de verzenddatum en de Track & Trace gegevens.
  • Met de Track & Trace gegevens kun je zien waar je pakket is.
  • Mocht jij je bestelling niet ontvangen, neem dan contact met ons op en wij doen er alles aan om jouw bestelling te traceren.

HOE KAN IK MIJN BESTELLING RETOURNEREN?

  • Neem voor het retourneren contact op met de klantenservice.
  • Let op: het kan voorkomen dat je de kosten voor de retourzending zelf moet betalen.