Veelgestelde vragen

Heb je vragen over je bestelling, over de levertijd of over acties? Neem dan gerust onze FAQ door. We hebben de meest gestelde vragen en de antwoorden voor je op een rij gezet.

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Wij proberen iedere bestelling zo spoedig mogelijk te leveren (1-3 werkdagen). Het kan voorkomen dat een product niet op voorraad is. In dat geval wordt dit product diezelfde dag nog bij de leverancier besteld en zo spoedig mogelijk naar je verzonden. Dit proces kan 3-5 dagen in beslag nemen.

Wanneer ontvang ik mijn factuur?

Zodra je bestelling verzonden is, ontvang je de bijbehorende factuur op het opgegeven e-mailadres.

Waar naartoe wordt mijn bestelling verzonden?

Jouw bestelling wordt standaard verzonden naar het door jou opgegeven afleveradres. Indien je geen afleveradres hebt ingevuld zal jouw bestelling naar het door jou opgegeven factuuradres worden verzonden. Helaas is het niet mogelijk om je bestelling te versturen naar een postbus.

Hoe werkt een burenlevering?

Wanneer je niet thuis bent tijdens het bezorgen van jouw pakket, kan het zijn dat de bestelling bij de buren wordt afgegeven. De buren tekenen voor ontvangst en jij ontvangt een notitie van de bezorger met daarin vermeld waar jouw pakket is afgeleverd.

Wat moet ik doen wanneer mijn pakket zoek raakt?

Wanneer jouw pakket wordt verstuurd ontvang je een e-mail met daarin de datum van verzending en de code. Deze track and trace-code geeft je inzicht in waar jouw pakket zich bevindt. Mocht je jouw pakket niet ontvangen, dan kun je contact met ons opnemen. Wij zullen er alles aan doen om jouw bestelling te traceren.

Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben?

Mocht je ten tijde van bezorging niet thuis zijn, dan wordt de bestelling bij de buren geleverd of wordt het pakket de volgende dag nogmaals aangeboden. De bezorger zal in beide gevallen een notitie achterlaten. Het pakket wordt vier keer aangeboden op het door jou aangegeven adres. Na vier mislukte leveringen zal het pakket aan ons worden geretourneerd. Hiervoor worden geen aanvullende kosten in rekening gebracht.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Het is mogelijk om een bestelling te annuleren wanneer deze nog niet bevestigd en betaald is. Neem in dat geval contact op met onze klantenservice. Annuleren is helaas niet mogelijk als de bestelling al bevestigd en/of betaald is. Mocht je toch de bestelling willen annuleren, wacht dan op de postbezorger. Geef aan dat je de bestelling wil weigeren, dan kan de postbezorger deze kosteloos naar ons retourneren. Nadat wij de bestelling hebben ontvangen sturen we je een bevestigingsmail. Je ontvangt het betaalde bedrag (minus de verzendkosten) binnen 10 werkdagen op je rekening.

Wat moet ik doen als ik mijn adres verkeerd heb ingevuld?

Het is mogelijk om via DHL de bezorggegevens te wijzigen. Wij adviseren je de bestelling te laten bezorgen op een DHL afhaalpunt. Mocht je de bestelling niet ophalen binnen 5 werkdagen, dan wordt deze automatisch naar ons geretourneerd. Nadat wij de bestelling hebben ontvangen sturen we je een bevestigingsmail. Je ontvangt het betaalde bedrag (minus de verzendkosten) binnen 10 werkdagen op je rekening.

Hoe kan ik een kortingscode gebruiken?

Newsletter Giftset

Om de Newsletter Giftset te ontvangen hoef je alleen maar deze Giftset toe te voegen aan je winkelmandje. Vervolgens kun je de bijbehorende kortingscode invoeren op de afrekenpagina zodat het bedrag van de Giftset van het totaalbedrag wordt afgehaald.

Kortingscodes

Voer de gewenste kortingscode in op de afrekenpagina en klik op 'code activeren'. Het is niet mogelijk om meer dan 1 kortingscode per bestelling in te voeren.

Wat zijn de verzendkosten?

De standaard verzendkosten bedragen €3,95. De verzending is gratis bij een bestelwaarde vanaf €40,-. Dit geldt voor:

Nederland, België, Duitsland, Denemarken, Oostenrijk, Frankrijk, Italië, Luxemburg, Roemenië, Verenigd Koninkrijk, Zweden en Zwitserland (houd bij Zwitserland rekening met tolkosten).

De standaard verzendkosten bedragen €7,95. De verzending is gratis bij een bestelwaarde vanaf €197,-. Dit geldt voor:

Letland en Portugal.

De standaard verzendkosten bedragen €9,50. De verzending is gratis bij een bestelwaarde vanaf €197,-. Dit geldt voor:

Andorra, Bulgarije, Ierland, Finland en Griekenland.

De standaard verzendkosten bedragen €9,50. De verzending is gratis bij een bestelwaarde vanaf €250,-. Dit geldt voor:

Hongarije, Litouwen, Malta, San Marino, Slowakije en Slovenië.

De standaard verzendkosten bedragen €11,-. De verzending is gratis bij een bestelwaarde vanaf €250,-. Dit geldt voor:

IJsland, Noord-Macedonië, Noorwegen en Oekraïne.

Uitzonderingen:

  • Albanië: De standaard verzendkosten bedragen €11,-. De verzending is gratis bij een bestelwaarde vanaf €148,-
  • Spanje: De standaard verzendkosten bedragen €11,-. De verzending is gratis bij een bestelwaarde vanaf €200,-
  • Estland: De standaard verzendkosten bedragen €11,-. De verzending is gratis bij een bestelwaarde vanaf €197,-
  • Kroatië: De standaard verzendkosten bedragen €10,50. De verzending is gratis bij een bestelwaarde vanaf €250,-
  • Liechtenstein: De standaard verzendkosten bedragen €8,90. De verzending is gratis bij een bestelwaarde vanaf €197,-
  • Monaco: De standaard verzendkosten bedragen €9,25. De verzending is gratis bij een bestelwaarde vanaf €250,-
  • Polen: De standaard verzendkosten bedragen €7,60. De verzending is gratis bij een bestelwaarde vanaf €197,-