Ben je niet tevreden met een product of is de verpakking beschadigd? Meld dan eenvoudig online je retour aan! Wij zorgen voor een passende oplossing. Dit zijn de belangrijkste punten:

  • Je kan een retour aanmelden tot 14 dagen na ontvangst van je bestelling
  • Wij vergoeden het aankoopbedrag en de verzendkosten van de originele bestelling
  • Je ontvangt het bedrag of de vervangende producten binnen 14 dagen nadat wij je retourzending hebben ontvangen

HOE RETOURNEER IK MIJN BESTELLING?

  • Klik op de button "Retour aanmelden" bovenaan deze pagina om naar ons retourportaal te gaan
  • Vul je gegevens in en doorloop alle stappen
  • Pak het te retourneren product in de originele verpakking goed in en stuur het naar ons op
  • Bewaar je Track & Trace code voor de retour altijd, zodat we je beter van dienst kunnen zijn!

VOORWAARDEN RETOURNEREN

Aan het retourneren van producten zijn de volgende voorwaarden verbonden:

  • Het artikel/de artikelen zijn ongeopend, ongebruikt en onbeschadigd
  • De verpakking(en) zijn onbeschadigd
  • Het artikel/de artikelen zijn voorzien van de originele etiketten en/of stickers
  • Je hebt het artikel/de artikelen maximaal 14 dagen in huis
  • Je draagt het risico van de retourzending in het geval deze zoek raakt
  • De retourkosten zijn voor je eigen rekening en worden verrekend met het aankoopbedrag

UITZONDERINGEN

Niet alle producten kunnen geretourneerd worden, ook niet binnen 14 dagen. Dit zijn de uitzonderingen:

  • Producten die geopend en/of gebruikt zijn
  • Producten die beschadigd of kapot zijn, buiten onze schuld
  • Producten met een (zeer) beschadigde of kapotte verpakking

Om hygiënische redenen en gezondheidsredenen kunnen artikelen die geopend en/of gebruikt zijn niet geretourneerd worden. Wij raden je ten zeerste aan om eerst de verpakking goed te bekijken zodat je er zeker van bent dat je het juiste product besteld/ontvangen hebt. Controleer ook de ingrediëntenlijst op ingrediënten waar je allergisch voor bent.

Trustmark

4.73

Zeer goed